Lasning..

Ar det som galler idag.. Tre kompendium narmare bestamt..Men jag har redan last ett.. Sa det artar sig val..

Gar ganska segt,vet inte varfor men kanner mig inte sa intresserad av frukostflinge-sektorn idag..Fast jag gillar ju flingor.

Min absoluta favorit ar START. Vilket foretag ar det som gor START tro? Oooh vad gott. Skrev just ett mail hem dar jag bad om lite import...Om jag inte aker hem till jul. Det ar farligt gott.. Jag kan ata det till frukost, lunch och middag (plus alla mellanmal) och paketet tar ju slut pa fyra dagar. Men i Linkoping pa Willys hittade jag ett bigpack,min raddning hehe=)
Sen gillar jag Kalaspuffar ocksa, i mjolk. MMM Honeymonster. Kellogs special K red berries ar inte heller helt fel.

Men det ar lite konstigt har.. Har inte kopt flingor annu.. Mest for att mjolken har ar sa konstig och att man inte kan kopa yogurt i stora forpackningar. Bara de dar jattesma portionsforpackningarna...Konstigt tycker jag,men jag ska halla ogonen oppna.. Men tillsvidare trivs jag bra med brodet har, jattebra att det typ bara finns sin corteza(utan kanter), for jag sparar alltid kanterna hemma..Gott ar det!!

Se dar.. Jag kanske har blivit lite inspirerad av lasningen iallafall.

Forra aret nar jag jobbade pa Portaventura traffade jag en tjej fran Polen. Hon har bott i Barcelona under det senaste aret och pluggat har, fick mail fran henne och en inbjudan till hennes fodelsedagsfest pa lordag. Det later ju kul, iallafall att traffa henne igen!

Nu ska jag val aterga till kompendium och ordbok.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback