Langa sondagar..

och manga blogginlagg.

Ska nog sluta ga upp tidigt pa sondagar om jag har saker att gora.. Dagen blir ju jattelang.. Skulle kunnat sova till tolv och plugga en bit in pa kvallen istallet. For ikvall har jag varit ganska sa rastlos.. Men iofs ar det skont att gora saker under dagen och ha kvallen fri fran sant..

Jag har bara hangt pa internet sen sist.. Kollat pa klader..Bloggar..Last tidningar..Jag gar i terapi..Avslappning he he..

Hittade en san har..Kul va=)

simma - löpa
ful & lycklig -
snygg & olycklig
plugga - jobba
bada - duscha
jordgubbar -
banan
lakrits - vanilj
gina tricot - h&m
sola - bada
pool - havet
skidsemester - solsemester
singel - förhållande
planering -
spontanitet
glass - godis
stökigt - organiserat
bio -
teater
svensk sommar - charter
julafton -
midsommarafton
inga barn - 12 barn
skånska - göteborgska
silikonbröst -
fettsugning
landet - storstan
make up store -
maybelline
desperate housewives - sex & the city (Gossip girl!)
kaffe - te (cola)
marabou - lindt
gorby's piroger resten av livet - big mac & pommes resten av livet
banta - träna
the body shop - dove
farlig kille - snäll kille
shoppa på nätet - shoppa i butik
lyx - budget
fota - bli fotad
förfest -
efterfest
tidning - bok
ge - få
förrätt - efterrätt
falafel - kycklingsallad
pizza -
kebabtallrik
kyckling - fisk
blind - stum
kramas - pussas
hemmafest - utgång
skräckfilm - romantisk komedi
mcdonalds - max
pommes - potatisgratäng
popcorn -
grönsaksdipp
drinkar - öl
grabbkväll - tjejkväll
frukt
- grönsaker
hund - katt
brunutansol -
solarium
zara - topshop
kjol - shorts
vitt vin - rött vin
zlatan - henke

Nu ska ni kopiera den har och fylla i era svar sa jag har ngt att lasa!!

PUUSS

Kommentarer
Postat av: Stefan

http://solutionism.blogg.se

2008-11-19 @ 20:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback