La bolsa..

Igar mottes vi upp vid plaza universitat. Gick till Luis och korde igang=) Det var skoj och vi dj:ade lite allihop,man maste ju samsas nar alla har helt olika musiksmak hehe...

Sedan vidare till en bar som hette La bolsa, den lag typ har uppe vid mig nagonstans. Men gud vad vi letade. Vi gick i en halvtimma...I cirklar. Vi var bra glada nar vi till sist sag "La bolsa"-skylten. Dar var Emma och tjejerna i recursos humanos sa det var ju darfor vi ville ga dit saklart:)

Stannade ganska lange dar. Runt halv tre skulle vi vidare..Akte taxi till ngt disco..Var for dyrt att ga in tyckte vi sa jag och Emma delade en taxi hem igen. Forsta gangen vi kom i sang i bra tid, klockan tre.

Kom iallafall pa att det finns fler kvarter att upptacka har i stan. Vi har nastan alltid bara varit pa samma stallen. Men mer uppat finns det ju faktiskt bra stallen. Tyckte jag sag en hel del bra pa vagen med namligen.

Sa idag har jag varit pigg och frasch maste jag saga. Vaknade runt ett och det ar ju bra for att vara mig sahar pa lordagen. Gjorde inlamningsuppgifterna infor mandagens contabilidad financiera och sedan motte jag upp Emma pa stan. Vi gled omkring lite, vi dras alltid till samma kvarter dar det egentligen inte finns ngt, vi maste andra rutt. Stannde iallafall i vanlig ordning till pa Pita-Inn och tog en pita med kyckling. Men detta var en annan Pita-inn, och jag fick acklig kyckling, sa nasta gang gar jag inte dit.

Efter det sa gick vi till Carrefour for att jag skulle handla lite och Emma skulle fylla pa mobilen.

En promme hem och nu hamnade jag har.

Blir en lugn kvall,orkar inte ga pa fodelsedagsfesten,vet att det kmr sluta med att jag gar ut och det far jag inte.Men jag har bada choklad, glass och cocacola sa det gar ingen nod pa mig inte!! Ska val leta efter lite siffor, jag kan verkligen inte slappa det dar. Och sen blir det nog tvn resten av kvallen och ngt Rickilake-liknande spanskt program. De ar roligast har jag kommit pa.

Ha en bra lordag!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nä ni kom till La Bolsa bara för att jag va där.... hahahaha.. Vet ju hur du är lilla kärvänliga Sara... Ja nästa gång drar vi uppåt istan för att hitta lite schyssta barer.. Finns ju fler barer än Oveja negra... Nästa fredag är det dags för Champanjerian igen.... Pratade vi redan om igår.. Puss

Postat av: Emma

Du glömde berätta att det fanns många heta snubbar där....

2008-11-08 @ 19:44:56
URL: http://snickan.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback