Kul!

Gardagen blev bra.

Jag och Emma mottes upp pa Plaza Catalunya.. Gick och letade efter en mysig bar ett tag och hittade en tillslut, men den var kanske inte sa jattemysig. Vi satt iallafall ute.. Kanske lite val optimistiskt..Men fros inte iallafall och det ar val huvudsaken.. Drack ett glas vin och at patatas bravas, jattegott.

Gick vidare till Luis, som vanligt var vi typ forst, aven fast vi verkligen forsokte dra ut pa var ankomst hehe. Kom mer och mer folk dit och det var trevligt.. Fortsatte sedan med en taxi.. Taxin hade ingen aning vart Elephant lag.. Och det hade inte vi heller, inte sa latt da..Men han borde val veta? Vi var lite bittra pa honom for att vi fick aka massa omvagar och taxametern tickade.

Tillslut hittade han fram med hjalp av Emmas samtal till en tjej som redan var dar.. Gatubeskrivning..Bra..

Var ett bra stalle! Fin inredning med elefanter och lite roliga statyer.. Terrass var det ocksa tydligen,med dansgolv, men hittade aldrig dit. Dar inne var baren i mitten och sen dansade man runt den..Var lite mer barkansla an disco..Inte sa jattehog musik sa man kunde prata ocksa. Var ju bra! Sa vi dansade hela natten..

Kom hem forst halv atta i morse.. Min senaste kvall hittills tror jag..Rekordet har nog legat pa sju tidigare.. Somnade ganska snabbt men vaknade lika snabbt igen..Klockan tolv.. Horde lite piano..Och var inte sa trott, trodde jag inte..Nu borjar jag dock kanna mig ganska seg..Och det syns,mina ogon ar roda..

Ska iallafall ut och handla nu..Det ar ju lordag och jag har skrivit en lista saklart =)

Idag maste jag lasa ocksa..Ganska mycket ar det.. Och gora ngra fragor..

Kram och puss

Kommentarer
Postat av: Emma

ja vi hade kul igår kanske lite för roligt... skulle kunna tänka mig gå å checka in Ribelinos ikväll också men ska inte... puus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback