Julforberedelser..

har i stan. I taxin hem fran klubben i onsdags sag vi massor av stjarnor och tomtar som var upphangda som lysen over gatan. Bredvid mitt nya favvosnabbkop sa finns det en hel affar med julbelysning och tomtar. Tror att dem maste pynta till det mer an oss i Sverige, for de har ju ingen sno som fixar stamningen. Idag funderade jag lite pa det, det lar ju inte bli ngn bra julstamning har? Om det varken ar sno eller kallt? Iofs foredrar jag nog den har temperaturen:) Fin dag idag,lite kyligt med soligt.

Gick en svang till Boulevard rosa och kopte med mig gott godis, massa lakrits och riesenchoklad, gott!

Ett litet missode i koket hann jag ocksa med. Storhandlade som vanligt.. Kopte med mig torskfiléer (trodde jag). Forberedde potatismos och oppnade fisk-forpackningen. Dar i ligger tva hela fiskar och glor pa mig..Med ogon och hela kittet!! Tror ni jag var sugen pa att borja rensa fisk sahar pa lordagskvallen eller? NEJ.. De akte i somtunnan med ogonen forst. Usch de sa otacka ut!! Jag ar radd for fiskar tror jag, tacka vet jag fileer sa jag slipper se dem i ogonen.
 
Sa fram med fiskpinnarna istallet, de var inte lika otacka..Daremot var potatismoset ingen hojdare har.. Star iofs potatispuré pa forpackningen.. Ar det ngn skillnad eller? Mycket losare..Konstigt och inte sa varst gott.

Under dagen har jag skrivit pa mitt arbete..Huvudaktiviteten.. Jag ar nog nastan klar sa det ar skont.. Jag vill ga ut!! Men det gar inte,for imorn maste jag plugga matte. Varfor vill jag alltid ga ut extra mkt nar jag inte borde....?

Sa jag har plagat mig sjalv lite..Kollat massa klubbars hemsidor..Hander lite pa nyar..Finns manga coola stallen kvar att besoka har verkar det som.. Kollat pa vimmelbilder med haha varfor haller jag pa och kollar sahar?Jag ar GRYM pa att hitta pa aktiviteter nar jag borde gora annat...

Men nu ar det kvall och plugget nerlagt for ett tag sedan.Ska slappa sa jag ar redo for en dag imorn med matteplugg och stadning av koket...Inte saaa kul men ar nog vart det. Vad fornuftig jag ar va...

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja du är förnuftig... Gud va oligt det va med fiskarna... Tror folket på stan tittade mkt på mig när ja började asgarva på gatan... Pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback