Jakla sko..

ar ju sa man blir bitter alltsa. Vid atta fick jag for mig att fixa min sko.. Sa jag tog sikte mot Corte ingles dar jag har klackat om ett par andra skor tidigare. Men nar jag haller fram min sko sa skrattar tanten bara och sager no no no. Hon kunde alltsa inte fixa min fordarvade stovel. Men hon sa att jag skulle ga till en skomakare pa gatan istallet och hon berattade att det finns ett stalle forsta till hoger pa ramblan. Jag gick dit och det var stangt.. Lucky me. Sa imorgon ska jag nog pa skomakarjakt igen,men lite tidigare da kanske.

Nu ar klockan snart tio.. Jag brukar nastan vara redo for sangen vid den har tiden i vanliga fall. Men jag maste forspanska mig lite.. Idag i skolan pratade vi lite om onsdagen.. Det ar en valkomstfest for MBA- och Masterprogramen da och det oppnar halv tolv. Alla var ganska forundrade over att det oppnar sa tidigt, och menade pa att det var bra for att da kommer man ju hem i tid. I tid for dem ar tva eller halv tre. Det ar ju helgtiderna i Sverige.. Da sa jag att jag brukar ga och lagga mig halv elva. Da fick jag manga fagelholkar framfor mig kan jag saga.. Men okej, halv elva representerar kanske inte Sveriges 21aringar sa bra..Snarare 7aringarna och jag..

Annars har jag fixat i word idag. Forsokte gora en fin tabell..Men jag ar verkligen helt kass pa allt som har med datorer att gora.. Och layout och sant har nog aldrig varit min grej. Ett vitt papper borde val racka. Men nar man ska fixa med tabeller och sant da far jag kampa hart kan jag saga ha ha..Sen har jag mest letat lite fakta kring Norges och Sveriges ekonomier for att fa en battre bild av laget..

Vad jag ar sugen pa pannkakor! Det maste jag gora ngn dag. Egentligen vafflor, gick namligen forbi Haagen och dar luktade det gott. Men pannkakor gar ocksa bra, med sylt och gradde..Mmmm.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha... ja det är bara du som går och lägger dej vid halv elva som 21 åring i Sverige.. men synd med skon... som vi upplevt tidigare med tiderna, kl tre skulle de ju ut på discoteca... dagarna blir ju förstörda... fy fan va din blogg är seg...

Postat av: Mamma

Köp dig ett par nya skor!

Kram//Mamse

2008-11-10 @ 22:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback