Jag kan..

..om jag vill.

Idag har jag haft storkok.. Fem matlador fick jag ihop. Min meny:

Kyckling med vitlokssas och couscous.
Spagetti och kottfarssas.
Nykomling: kottgryta med potatis.

Nykomlingen e har for att stanna. Den klassar nog ut de bada andra ganska sa rejalt.. Nar jag smakade blev jag nojd over mig sjalv och funderade pa att sadla om till kock!!.Kott,matlagningsgradde,paprika, lok, vitlok, buljong, sambal oelek=).

Igar var jag sugen pa att ga ut. Tjatade pa Emma lite pa msn men hon var fornuftig maste jag saga. Jag gjorde det mesta for att hindra en utgang; kopte hem glass,kakor och cola. Satte in Mammamia-filmen i dvd:n. Kollade..Och den var bra:).. Sen kom roomien hem, hon bjod pa rodvin sa vi satt har och glodde pa tv och drack vino hela kvallen. Det var en lugn och skon kvall maste jag saga.

Sov laaaange imorse, till halv tolv. Sa skont.. Det behovdes efter fredagens utgang och sena hemkomst kan jag saga.

Sen har jag lagat mat, last lite och nu sitter jag har...

Jag undrar vad vi ska skriva till Collbató... Skulle vilja borja men har inte fattat uppgiften riktigt. Sa idag ska jag lasa tva till kompendium infor imorgon och sen sloa lite..

PS...Ska beratta ngt lite ackligt nu. Jag har inte duschat sedan i fredagskvall. Klarar inte av kallvattnet men ikvall maste jag nog ta steget....


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, du måste duscha... Jag måste säga att jag var jäkligt nära på att säga ja där i slutet... så om inte korren hade kommit hem så hade jag nog gett med mig.. Men det var nog bra för min del att hon kom hem.. jag är överröst av plugg idag, men känner mig inte så produktiv.. Jag blir bara mer och mer stressad för varje timme som går.. men som tur är inte provet förns på fredag men hade hellre sett att det var lite tidigare för då hade jag kunnat börjat på collbató lite tidigare än fredag... Puss på dej min lilla korv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback