Hej svejs..

Jag har skrivit lite pa arbetet till Collbató idag..Bara inledning och sa..Men skont att komma igang iallafall!

Sen har jag atit kakor..Gar inge bra med mitt nyttiga liv har...Jag hatar att det finns mkt goda kakor o att de ar sa billiga har..Bara dras till kakhyllan..Haft mina bra ar ovanligt lange da jag kunde stoppa i mej vadsomhelst.Men nu kanner jag av att aven jag borjar bli lite vuxen hm hm..Far anpassa mig till den nya situationen helt enkelt.

Fortfarande i chock over 21ariga frugan....

Jag ska ga och simma nu! Har sett en simhall pa vagen till skolan ngra gator harifran. Egentligen e jag mer sugen pa bubbelpool, hoppas det finns:)


Puss o kram

----------

Men aaaahhh det dar gick ju inte SA braaa.... Man maste kopa gymkort for att fa utnyttja poolen.. Och det tanker ja inte gora for jag kanner mig sjalv..En gang varannan vecka haha..TRAKIGT..Ja vill hitta en simhall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback