Holaa..

Igar var vi forst hos Feder och sedan pa Opium, men blev en lugn kvall for mig med endast ett glas vin och ett litet glas sangria. Tankte forst inte aka med till Opium men hamnade i en taxi enda.. Var kul att se vad det var for stalle och det verkade faktiskt bra.:) Delade taxi hem med Adriana.. I framsatet namnde jag att det vore gott med en hamburgare,da styrde hon upp laget och taxichaffisen stannade utanfor en baguetteria. Fick den storsta baguetten jag sett och god var den med!

Nackdelen med att ata pa natten ar att jag inte kan somna efterat. Sa jag har nog mest legat och funderat i natt.. Men ngn timma sov jag nog iallafall.

Upp imorse och ivag till skolan for strategilektion. Lararen var som vanligt intensiv och vi slet pa, tankte och gjorde PP-presentationer med vara svar..

Nu ar jag bara hemma pa lunch.. Ska tillbaka till skolan klockan fyra for att jobba med ett arbete i contabilidad med min grupp. Jobbigt tycker jag..Jag vill hellre plugga IE eller matten..Men men hoppas vi kmr ngn vart och kan ju faktiskt vara skont att komma igang med det ocksa..


Vaaa? Fick nyss det har mailet...

Dear Winner,
The BMW Automobile Company, wishes to congratulate you on your success
as one of our Ten(10) Star Prize Winner in this years International
Awareness Promotion (IAP) This makes you the proud owner of a brand new
BMW 2008 X6 35i M Sport Car and a cash prize of £750,000.00GBP.
To begin processing of your prize contact:
Mr. Alex Jeferson,BMW Agent
E-mail: [email protected]
Phone: +4470 3195 3896 ,+4470 3199 7962
Contact him, with your, Serial No: BMWP/556543450906 and
RefNo:BMW:2551256003/23.Also provide listed
information:Names:,Address:,Age:,Occupation:,
Phone no:, Country:
Regards,
Mr. Larry Duke
Varning {0}  

Har jag vunnit en bil eller ????

puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

HEJ! :D haha jag har fått samma mail, exakt samma mail. för några dagar sedan.. och jag skickade sedan ett mail och frågade "have i won a car" och att han skulle förklara mer för att jag inte riktigt fattade. så skickade han detta mail idag:



"Dear Winner,



Congratulations once again from all the staff here. For the avoidance of doubt,your email address happen to be one of the emails chosen this quarter from our new java-based software that randomly selects email addresses from the web.Participants were selected from the registered email addresses in the Public Key Server -- Index ,it was drawn from a pool of over 125,000 names in this batch ,participants were taken from Europe, America, Asia, Australia, New Zealand, Middle-East, parts of Africa, and North & South America as part of our international promotions programme conducted to encourage prospective overseas entries and the utilization of the internet. So in order to verify your winnings,we need your winning and personal data for record and verifications purposes.

please fill accordingly so as to proceed with your winnings.

Please attach a recent passport photograph (optional but advisable)

(For easy identification at payment point)



1. Winners Secret Code:xyu2008qw

2. Reference Number:

3. Ticket Number: 5647600545188

4. Serial Number: BMWP/556543450906

5. Amount won:

6. FULL NAMES:

7. DATE OF BIRTH:

8. SEX:

9. MARITAL STATUS:

10. CONTACT ADDRESS:

11. TELEPHONE NUMBER:

12. OCCUPATION:

13. BRIEF DESCRIPTION OF COMPANY/INDIVIDUAL:



Upon receipt of the duly requested data, you will receive the contact

information of the payment office to effect the release of your claim

in anyway you deem fit.

Have a nice day.



Mr. Alex Jeferson

BMW Claims Agent.

Phone:+4470 3195 3896 ,+4470 3199 7962

THE BMW AUTOMOBILE COMPANY, UK."



Asså jag tror det är en bluff! ;P för dom hade ju valt ut 10 vinnare från massa olika länder och ofta det skulle vara flera från sverige? Don´t think so, tror att det är en bluff :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback