Hellloooh..

Idag hade vi contabilidad-examen. Jag kande att jag kunde ALLT innan, men under tentan upptackte jag att det fanns vissa saker som jag faktiskt inte hade asbra koll pa. Men jag tror det gick bra, hoppas det.

Var lite orolig over min inlamningsuppgift men nar jag kom till skolan verkade de som att alla hade fatt fram samma resultat sa det var ju skont.

Efter tentan var det lite rast, var en jattefin dag idag..Eller ar.. Vi stod pa balkongen i solen och jag angrade att jag hade pa foundation (hade ju kunnat fatt lite branna annars!!!).

Nar lektionen var slut sa satte jag mig nere i datasalen. Luis visade mig sidan dar han hade hittat de omtalade siffrorna jag jag satt dar och letade i en timma ungefar. Holl pa att doooo av hunger under den timman men nu kanns de iallafall skont att en del av siffrorna ar pa plats.

Sprang hem for att ata. Matladan satt fint..Men jag hade tagit ut fel matlada sa jag fick ata samma sak som igar. Har hort att det ar daligt med ensidig kost men jaaa jaaa.

Dagens problem maste vara min sko. Nar jag kom ut imorse sag jag att det var ett litet hal framme vid tan.. Under dagen vaxte halet och vid dagens slut ar halva sulan borta. TUR att jag hade pa mig svarta strumpor pa vagen hem alltsa.. Kandes som alla kollade in min fotter dagen till ara..  Valdigt trakigt for skinnstovlarna ar de anda platta skorna jag har..Forutom mina gympadojer da... Sa nu far jag lida i klackar hela veckan tror jag bestamt. Maste ga till skomakaren med mina kara stovlar....

Nu tankte jag ta mig en titt pa matemática financiera infor morgonagsen lektion.Hangde inte med sa bra pa den forra sa det kan ju va skont om man har ett hum om det man borde veta.

Sen ska jag skriva in mina siffror i en liten tabell tankte jag.

Fick ont i magen nu..Kastade i mig maten pa tva minuter tror jag.

Mmm men vi hors val sen. Jag brukar ju va ganska het med uppdateringarna.

Hade gotttt. puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja glömde ju att du ahde haft prov idag... Vi verkar inte vara så duktiga på att hålla ordning på varandra idag.... Men hoppas att det gick bra för dej på provet.. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback