Hej mina trogna..

Vad kul att ni ar har igen (hej emma och mamma!!!!).

Idag har jag haft internationell ekonomi igen..Manga beklagade sig over att vi har det tva dagar i rad nu..Sa imorgon ocksa..Mycket att lasa till de dar lektionerna och Kurt ar ju lite skum som jag har papekat forut. ESTAA BIEN CLARO? Y ESTO QUIERE DECIR...Med lite tysk accent..Men idag pratade han iallafall inte om negrer hehe..

Kom hem och satt mig har.. Ska lasa typ 70 sidor till imorn och det gar sakta kan jag saga. Jag hittar pa en massa annat pa datorn..Som msn till exempel.. Handlar iallafall om konjukturen..Det ar "La caixas" manadsrapport..

Har aven letat efter ngt att skriva om i mitt arbete till Collbato..Och har bestamt amne faktiskt.. Men maste fundera lite till pa hur jag ska lagga upp det..Tankte borja skriva imorgon!

Ska ga ut med massa tomma flaskor som har statt och skrapat pa mitt rum ett tag nu.. Ska kopa en chokladkaka ocksa..Kanner mig SA sugen..

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback