Godmorgon bloggen..

Jag har faktiskt varit vaken i nastan tva timmar redan. Var skont att vakna utvilad..Men ville ju inte ga upp kan jag saga, ar alltid skonare att ligga kvar lite till.

At frukost i vardagsrummet, mackor med skrattandeko-ost och appeljuice. Solen sken in genom fonstret ocksa, det var mysigt.

Ganska tomt nar. Lagenhetsagaren ar i Brasilien oc halsar pa en kvinna,jag undrar om det ar hans fru. Tjejen jag bor med kom hem ganska sent igar (jag gick ju och oppnade dorren), sa hon lar val sova ett tag till.

Har jobbat med internationell ekonomi, borjat skriva nu.. Har samlat lite fakta i dagarna och nu ska jag val forsoka fa ihop ngt bra ocksa. Ar ganska svart daremot.. Problemet ar att jag glider ifran huvudfragan lite..

Vill jobba med det har hela dagen sa att jag kanske kan bli klar idag och kora pa med matten under morgondagen.

Skulle ju hellre ga ut i solen en svang..Men det kmr jag iofs gora sen,det ar ju lordag och da ska jag ut och handla som vanligt :)

Kram

Kommentarer
Postat av: God morgon...

Va du har varit seg på att uppdatera idag.. Nu får det bli bättring... Kram

Postat av: Emma

I know, ja ska nog bli poet när ja blir stor.... ;)

Puuussss

2008-11-15 @ 20:57:47
URL: http://snickan.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback