Godmorgon..

Kollade nyss i min lada till nattduksbordet. Dar finns det kuponger kan jag saga er!! Far alltdi en massa nar man gar pa gatan, sa jag har bade BurgerKing, Pans & company, Tapas bar och en massa rabattkuponger pa supermercadon. De sistnamnda kmr jag nog daremot aldrig anvanda. Hanlda for 30 euro och fa 8 i rabatt..Jag handlar aldrig for 30 pa en gang,men kanske borde borja med det istallet for att handla for 10 tre dagar i rad...

Ska snart ivag till skolan.. Har kommit pa hur skont det ar att borja halv tio varje dag, helt perfekt tid tycker jag. Atta ar bara hemskt.. Men halv tio..Da ar man vaken ju.

Ska fixa en macka nu som jag kan ta med mig.. Jaaaaa ni horde ratt.. I borjan handlade jag alltid en macka i cafeterian.. Men det kostade ju tjugo kronor om dagen ocksa plus lang ko.. Sa nu har jag borjat ta med mig..Bra for min budget tror jag.

Ha en bra mandag sa hors vi i eftermiddag..

Kommentarer
Postat av: Emma

God morgon! Det verkar itne gå så bra för dej och din spendera lagon månad.. Jag är avslappnad, tror jag! Bra va! Det har jag inte varit på ett tag.. tog en lugn eftermiddag... Puuussss kärvänliga Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback