Godkvall..

Dagen pa stan blev lyckad, hittade det jag var ute efter, en jacka. Men forst var jag saklart tvungen att kolla overallt innan jag bestamde mig, sa jag gick fram och tillbaka ngra ganger. Blev iallafall en i ull, gra/svart eller ngt med balte i midjan..Snygg ar den!

Pa Passeiga de Gracia fick jag kuponger fran Pans & company, perfekt da jag behovde ngt att ata for att kunna fatta ratt shoppingbeslut ;)...

Kom hem vid halv sju kanske.. At min matlada och blev sittandes ett tag. Bestamde mig for att ga ut och springa ikvall igen..Blir mycket gladare och kan tanka lite battre nar jag ror pa mig..Det ar verkligen sa.

Var hemma och duschad runt atta och satte mig ner for att lasa en av alla delar infor fredagen.. Det gick ganska segt och jag var tvungen att sla upp en hel del ord. Men tillslut sa.

Mandarinerna har ar jattegoda..Jag har ett helt lager i kylen nu.

Puss

Mamma: Vada?? Nu hanger jag inte med...Ja eller hur..Det fanns jattemanga fina jackor faktiskt.Du far aka hit utan jacka i januari:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback