Fredagen..

Forlat, vad dalig jag har varit pa att uppdatera. Men igar hade jag fullt upp hel dagen.

Borjade dagen med en forelasning om internationella regler vid bokforing.. Jag skams, men jag skulle inte kunna aterge ett ord vad mannen pratade om i fyra timmar. Jag var i en helt annan varld hela tiden, jag kollade pa honom och sag sakert intresserad ut, men horde ingenting alls iallafall.

Efter skolan skulle vi ha grupptraff infor strategiarbetet. Men halva gruppen var inte dar..Lite daligt tycker jag men men.. Sa vi delade upp arbetet lite och sen gick vi hem.

Emma foljde med mig hem och vi slog oss ner i vardagsrummet for att leta lagenhet. Gick och kollade pa en lite senare ,men den lag alldeles for langt bort for oss. Strax innan atta var vi hemma med fajitas-ingredienser och efterratt bestaende av chips och kakor. At mat som var god, var val tur nar fajitabrodet var sjukt dyrt haha! Atta satte vi igang med plugget.. Gjorde strategin tillsammans, bada hade samma del att gora i sin grupp namligen.. Sa vi satt och pluggade pa till elva pa en fredagskvall. Duktiga var vi!!

Nar Emma hade gatt dok jag ner i sangen pa en gang. Och i samma sekund som jag slackte ljuset kom lagenhetsagaren och brassy hem. Han maste sett att jag hade lysa i rummet precis nar han oppnade dorren for han knackade pa.. Ja ba SIII...Oppnade i pyamas o han bad lite om ursakt men fragade snabbt hur det gick med lagenhetsletandet. Jag sa att vi hade letat hela eftermiddagen idag men inte hittat ngt bra.. Assa ,vada angelagen om att fa ut oss. Jag blir sa stord. Och annu mer stord blir jag nar hon far sina skrattattacker, han kittlar henne tror ja. BLA.

Forresten, vi ska pa tva visningar pa mandag..En trea och en fyra..Hoppas det ar ngt bra.. Fyran oroar mig dock lite..Fick ett missat samtal igar..Och vi har inte fatt bekraftat om vi ska dit an..Hmm..

Hade klockan pa ringning klockan tio sa kom nyss upp. Skont att vara pigg..

Ska borja med plugget nu, uppsatsskrivning narmare bestamt... Och i eftermiddag skajag pa stan en svang, maste kopa schampo och duschcreme...

Ikvall blir det brasiliansk middag och sen utgang, kul kul!!! Sjalvklart hoppas jag att Emma mar battre fran forkyldningen och kan joina=)

PUSS ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback