Fram och tillbaka..

Jag spurtar omkring som aldrig forr. Fattar inte vad jag haller pa med..Men samma sak som hander nar jag gar in i en affar, jag springer fran vagg till vagg kanner lite pa allt men hittar saklart ingenting. Detta ar min dolda damp. Jag ar helt saker efter de har 21 aren att det maste vara sa. Jag ar ju inte sa varst utatagerade och slass och har mig, men ibland KAN jag verkligen inte koncentrera mig.

Jag kom hem runt tva. Sedan dess har jag gjort mat, varit pa snabbkopet for att handla vatten.. Val uppe i lagenheten at jag en macka och kom pa att mjukosten fran Carrefour ar acklig, sa jag var tvungen att ga ut igen for att kopa en ny. Borjade torka bordet i koket,hittade lit olika produkter till det. Pa toaletten sag jag att jag hade slarvat med rengoringen av spegeln sa fixade den. Sopade mitt golv lite...

Forsokte satta mig ner och borja plugga. Men springer bara till skafferiet och kylen hela tiden. Kan inte sitta still och gora det jag ska idag. Kommer pa en massa annat som jag ska gora hela tiden. Nu kom jag pa att jag borde blogga. EHH?

Imorgon har jag prov i matematisk finansiering, ser inte fram emot det sa varst mycket,men jag ska gora mitt basta.

Nu ska jag gora ett nytt forsok till att plugga.

Tack hej

Kommentarer
Postat av: Emma

Tråkigt att du inte kan sitta still men det kanske ör för att du är nervös inför morgóndagen... Ja sitter och plggar ja.. har gjort det hela eftermiddagen och är på långa vägar inte klar... Mkt nu igen men det kanske ja är stressad för mittt prov i nästa vecka..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback