Elvital?

Vad ar det fornatt? Jag har alltid trott att schampot hette Elvital. Men det star ju Elvive pa flskan!! VA?? E det bara har eller hemma ocksa?

Har haft den rosa elvital ett bar tag nu. Men idag sag jag att det stod "for pelos largos"..Och mitt pelo ar ju inte ssaaa largo. Sa jag kopte den roda for slingor och fargat har istallet. Kopte aven inpackning och duschcreme..Och en liten stylingprodukt hos Frissan. Det ar jag beroende av..Vet inte hur manga olika Volumeboost-saker jag har, men ingen verkar fungera. Men det ar ju fina flaskor haha. Har iallafall insett att jag lika bra kan kopa schampo pa Ica,det lir ingen skillnad. Ett steg i ratt riktning kanske...

Jag strosade runt pa stan ett tag iallafall..Och inget regn var det heller..Var fint hostvader och solen lyste tillochmed..

I porvhytten hande ngt jobbigt. Min dragkedja pa ena stoveln fastnade..Fick verkligen inte upp dne..Slutade med att jag fick ga med bada dragkedjorna neddragna for att fa till lite symetri.. Sag ut som varsta psyket med mina vita strumpor som tittade fram..Och har fortfarande inte fatt upp den.. Skomakaren igen?

Sen blev jag kallad SEÑORA..Alltsa utan -ita.. Det ar val typ damen hahaha. Det var iallafall tre tjejer i tolvarsaldern som letade efter HM.. Gammal jag maste sett ut i min lilla knut haha...

Ska val hoppa in i duschen snart.

Kanner aven att jag borde ata ngt innan middagen. Sist var det middag klockan 10..Och jag var dar 10..Vi borjade ata efter 12.. Sa ikvall kanske man kan rakna med 11 haha=).. Kanske ska testa min ravioli..Har aldrig atit det..tror jag inte.. Fick for mig att jag var allergisk mot det..Tror att mina dagisfroknar sa att jag var det!!Men det ar jag nog inte.

Ha en braaa kvall.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

En bra fundering. det heter elvital hemma... ja har just smällt i mig massa mat.. gott! om vi hade varit i sverige nu så hade vi åkt på förfest snart men nu ditter ja här äcklig utan at ha duschat... Ring mej sen hörru, ja vill gå ut.. bara du kan lova mej att min förkylning inte resulterar i sjukdom... Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback