BU..

Idag ar jag valdigt trott pa allt..Dels for att jag missar viktiga saker i skolan och dels for lite andra saker. Som tur var har jag en snall klassis som hjalpte mig mycket idag,TACK. Sa nu slipper jag oroa mig infor imorn. Var namligen sa att vi ska lamna in ngt arbete imorn, jag hade inte hort nagonting om det...

Sen stor jag mig sa mycket pa vissa saker men ska inte ga in mer pa det har da det finns oversattningsprogram...

Det har varit en dalig dag.

Karo skrev till mig pa facebook igen. Sist de hade fest i hennes lagenhet kunde jag inte komma..Och den har gangen krockar det ocksa med en brasiliansk middag pa lordag. Men jag ska forsoka hinna dit och saga hej, vill verkligen traffa henne. Var ju laaangesen!! Sommaren 07 i Tarragona var det, pa PortAventura.=)

Fick en tidtabell for bussarna till Girona idag av en annan klassis. Sa nu vet jag att det finns bussar och slipper fundera pa det..

Nu ska jag skriva pa arbetet.. Jag skulle vilja bli klar med det i veckan..Vore saaa skont..Men kanske ar lite val optimistiskt da det bara ar tva dagar kvar..Alltsa innan helgen..

Och allt detta PLUS att jag inte har na pengar pa mobilen OCH att jag har ett foralskat par med 35ars aldersskillnad i huset.

MMM jooo. Ska sluta vara sa negativ nu. Aterkommer nar jag ar pa lite battre humor..

Puss

Kommentarer
Postat av: Emmsi!

Hörru, du har slutat kalla mej för Emmsi.. ;) ja kmr att lsa in mej i helgen... ja vet att ja måste plugga nu men det finns många saker som stör mig... typ internet och min granne som verkar ha carneval i sitt sovrum... Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback