Bra fart..

Sedan klockan tio har jag hunnit med att stada toaletten NOGA och deep cleaning av vardagsrum och korridor. Inklusive alla fonster i vardagsrummet. Puusst, lite trott blev jag men tror aldrig att jag har stadat sa noga:) Blir en annan sak nar andra ska godkanna ens arbete sen ocksa...

Skont att ha den biten avklarad iallafall. Nu ska jag satta igang med plugget!

Det osregnar ute idag igen. Men glomde beratta att det var uppehall igar, en jattefin hostdag har i Barcelona. Men nu har vi alltsa jattetrakigt vader igen.

Puss


Kommentarer
Postat av: Farmor

Har nu varit inne och läst igen eftersom jag är på Getuna hos dina kusiner. Jag har också ätit en god Allhellgonamiddag (men inte i catwomandräkt..)



Här är det nu så kallt med flera minusgrader att vi ha eldat i öppna spisen. Har man bara en bra bok så kan man ändå mysa till det.



Det verkar som om du är med om mycket spännande möten att döma av vad du skriver om. Din spanska kommer säkert att vara perfekt när vi kommer ner och du kan guida oss runt.



Kramar från Farmor (och resten av familjen på Getuna & Tomas som hjälp vid tangentbordet)

2008-11-02 @ 12:43:50
Postat av: Emma

Ja du Sara, städa är inte så roligt men det måste göras.. Ses senare!

2008-11-02 @ 13:59:51
Postat av: Emma

Trevligt att du är klar! Hur har det gått med matematican? ja använde köpvatten.. vet inte riktigt hur skitigt vattnet i kranen är... Puss

2008-11-02 @ 17:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback