Big citylife..

Nu har jag jobbat intensivt sedan halv elva och ar KLAR med arbetet. Fatta vad skont.... Nu ska jag bara skiva en presentation och gora en powerpointpresentation. Men det ska jag gora imorgon..For efter slitet fortjanar jag en dag pa stan,ska kopa harprodukter=) Kan vara det roligaste som finns att kopa..Efter klanningar/kjolar..hehe..

Vet inte ens vad det e vi ska lamna in..Arbetet alltsa..Jag trodde 10 sidor for att emma o deras klass ska skriva det..Men min klass verkar vara mer pa en sida sammanfattning. Jaja, jag hade ju enda borjat.Och ar val battre for mkt an for lite....Hoppas jag.

Men inte sa jattelockande att ga ut pa stan i regnet. Tur jag har ett paraply vaaa.

Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vill du ha hjälp med design?

Postat av: Jessica

100kr för en hel design

2008-11-29 @ 18:16:37
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/
Postat av: Emma

ja det va du värd... ja som har slitit med mina tio sidor.. fuck collis.. puss

2008-11-29 @ 18:17:08
URL: http://snickan.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback