Bekannelser..

Jag ska erkanna en sak.. Som jag har markt av ganska tydligt pa senaste tiden...

Det ar namligen sa att jag lyssnar valdigt daligt. Jag staller en fraga men hor inte svaret. Kan sta och kolla pa en person som pratar och bara nicka, men sen har jag inte hort ett endaste litet ord. Det ar inte for att jag ar helt ointresserad av det som sags (eller ar det sa???) for isafall later det ju som att jag ar en ganska stord manniska.

Men jag vill nog hora svaren. Fragade om bussen fran Barcelona till Girona..Pratade med tre personer om det..Men kom pa att jag inte har ngn aning om ngt som har med bussar att gora efter de samtalen..

Vad ar det har? Jag maste skarpa mig! Ar ju radd for att det ska komma en motfraga i slutet av frasen..Da ar man ju kord om man gor som jag.

Jag kom pa en viktig sak..Ska ju hamta mina skor hos skomakaren idag,hoppas att han har fatt ihop dem=) Saaa nu gar jag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Eller som när jag pratade med dej i telefon i fredags å du la telefonen på huvudkudden....... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback