Applet..

Det dar gick ju smartfritt... Vi skulle forberede lite hemma innan, kolla pa kontohandelserna och skriva lite ovanfor hur vi skulle kontera och sedan jamfora. Men en av gruppisarna hade varit valdigt serios och gjort alltihop pa papper tillochmed. Sa vi satt mest och kollade pa det han har gjort.. Lat som jag har blivit sa tyckte jag att det var valdigt skont,men a andra sidan kanske det vore bra att lara sig det har pa riktigt. Men hur som helst sa har vi ju lite kvar att gora..Och ar ju faktiskt tva veckor kvar tills det ska vara klart sa vi bestamde oss for att fixa det sen da vi har ganska mycket annat just nu.

Pa vagen hem idag tankte jag pa spanska, for forsta gangen!!! Jag tog upp mitt apple ur vaskan och borjade tugga, njot lite och tankte verkligen QUE RICO (vad gott). Ha ha fatta hur konstigt det kandes for jag kom ju pa mig sjalv pa en gang. Hoppas att jag borjar tanka lite mer spanska snart och langre meningar hehe.

Sen har jag lagat mat och last.

Har en kanlsa av att det ar fredag idag..Tror det ar for att vi hade strategi idag som vi brukar ha pa fredagar...Men imorn ar det iallafall fredag pa riktigt..Och jag sager det IGEN, veckorna gar saaaaaa fort...

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback