Aj..

mina ben.. Har nog skrivit om det har forut men nu skriver jag det igen.. Jag far alltid jatteont i benen efter en tenta..Alltid i Linkoping ocksa.. Huvudvark plus att det kanns som att jag har varit ute och sprungit en mil i benen haha (men det har jag inte). Vi har pratat lite om det och kommit fram till att det nog ar stress som slapper och da far jag sahar..Men tycker fortfarande det ar valdigt skumt att det just ar benen..

Men va bra,da har jag en anledning att inte ga ut och springa ikvall heller!! Vad hande med min traning egentligen? Tva veckor klarade jag, och jag var nojdare an nansin. Men sa plotsligt rann det ut i sanden..Men jag ar ju nojd nu ocksa iofs saaaa.. Kan inte ens skylla pa att det har blviit kallare ute,for det har det inte, nu ar det varamre an for ngra veckor sedan.

Vi har en jattefin dag har i Barcelona idag..Solen skiner och det ar inte ens kallt ute.. Kanns som svensk var ungefar.. Sa himla harligt.. Jag gick och njot hela vagen hem fran skolan.

Tillbaka till skolan..Kom dit och hade en timmas repetition med fragor och annat.. Rast och efter det tenta.. Tror det gick bra sa det kanns skont. Efterat satt vi och pratade om demografi och Japan i gruppen.. Var ganska stora skillnader mellan vara lander. Speciellt mellan de Sverige och Peru.

Skrev ut mitt arbete i internationell ekonomi ocksa sa att jag har ngt att lamna in imorn.. Skont att det ar gjort..Vart jobbet i helgen for att slippa gora det nu faktiskt.

Sa eftermiddagen idag ser jag som ledig, med gott samvete for plugget i helgen. Ska vila lite,kopa mer yogurt(SAA god ar den!!) och kanske traffa emmsi for en fika lite senare.

Ha det sa bra

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Du gick å njöt bara för att du pratade med mej i telefonen hela vägen... hahahaha.. Ja sitter å pluggar lite, men kan nog klämma in en fika lite senare... om det fortfarande går för sig..? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback