ABBA de Suecia..

Verkar som att det ar valdigt fa som vet att Abba ar fran Sverige. Trodde att det var ganska kant, typ som Ikea.

Gubben i min lagenhet kollade iallafall pa Mammamia idag, den svenska tjejen hade lamnat kvar det pa dvd. Han fragade mig om jag gillade Abba och borjade beratta lite om filmen och och bandet.Som om jag aldrig hade hort abba liksom, da var jag ju bara tvungen att beratta att Abba ar JU fran Sverige. Han trodde mig inte forran jag googlade det. Ha tyckte att de sjong pa "for" bra engelska for att inte vara fran England eller Amerika he he...

Har varit ganska rastlos idag.. Laste klart det jag skulle infor imorgon..Sedan repeterade jag lite rakneuppgifter..Och sedan blev jag sittandes.. Men det kanns aldrig bra nar jag inte gor nanting,far angest pa en gang. Det var just det har som var skont att slippa nar man jobbade i somras.

Gjorde mat nyss..Blev lite inspirerad nar mamma skrev i ett mail att de skulle ata ugnsbakade gronsaker dar hemma.. Sa jag at ocksa det, med kyckling till. Har hittat jattebra kyckling pa Carrafour forresten! For det ar verkligen skillnad pa kyckling och kyckling. Men den har ligger i tunna skivor och ar valdigt enkel att steka. MUY BIEN sager jag bara.

Nu vantar jag pa Emma! Hon ska lamna min jacka och mask. Sedan blir det nog en fika pa Mcdonalds:) Jag ser dock ut som en jag-vet-inte-vad idag. Ska nog iallafall anstranga mig och borsta ut haret....

Puss

Kommentarer
Postat av: mma

Vet du hur roligt det var att du skrev afganistan? Det här har jag int eberättat för dej men det står på eadas hemsida att jag är från afganistan och jag har inte ändrat det för att jag tycker att det är så roligt..... hahhaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback