30e november?

Jag kan typ inte fatta det. Imorgon ar det forsta december och bara 19 dagar tills jag ska hem och ha lite lov=)

Dalig koncentration idag..Men jag har gjort det jag skulle..Bara det att det tog dubbelt sa lang tid mot vad det borde ha gjort haha. Men huvudsaken ar val att det ar klart..Sa nu kan jag val borja ova presentation imorn da..

NU SKA JAG OCH EMMA TILL BURGERKING!! Gott,jag kanner en stark langtan efter Whopper och strips med ketchup.



Konstigt att det ar 30 november och 1a advent idag....Jag har inte ens en advensstake. Men jag maste saga att jag inte ar sa mkt for sant.. Mamsen fick ge mig en ljusstake att ha i fonstret i Linkan..For annars hade jag aldrig kopt ngn. Stackars mina barn..De kmr inte fa ngn julstamning alls.


Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha det va samma för mej, mamma köpt julpynt till mej... Men de ska ju bara sitta uppe ett tag å sen tas ner å ligga i en kartong å samla damm tills nästa år... Fattar inte grejen! pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback