Onsdag..

Igår var jag på tur i Örebro, mellanlandade i Mjölby och konstaterade att där vill jag inte bo. Däremot Örebro. Jag gillar Örebro mer och mer. Visste inte att det fanns en Zaraaffär där men jodå=). Hade inte tid för shopping med spanade lite,såg ett snyggt bälte.

Åt på Max med Vladimir och hans bror. Maxmål är himla gott..Det enda jag smakat på Max faktiskt, man vill ju inte bli missnöjd,det säkra före det osäkra.

Åkte tillbaka till Linköping med tåget mot kvällen. Hemma och somnade nästan på en gång.

Imorse när mobilklockan ringde så stängde jag av....Och somnade om...Och vaknade och var helt säker på att klockan var typ nio (jag började åtta). Kunde inte hitrta mobben nånstans för att kolla tiden. Hittade den tillslut UNDER madrassen,och klockan var bara sju,så jag hann bra.

Idag pluggar jag. Läser i kursboken. Lagade nyss spagetti och köttfärssås. Är så trött på det! Egentligen äter vi det väldigt sällan, kanske bara jag som inte är så bra på den rätten. För när jag var liten var det ju det bästa jag visste..((hallåå oxfilé och fläskfilé???)).

Har inga fler schemalagda lektioner denna vecka. Men vi ska troligtvis börja med ett mini-PM..

Ha de braaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback