Men bu..

Min present jag skickade till mamsen i torsdagskväll har fortfarande inte kommit. Mailade och frågade vad som var fel.. Men de hade skickat paktetet, och med 98 % säkerhet hade det postats och kommit fram. Men har inte kommit
ngt paket.. Hoppas att de kan skicka ett nytt. Jag har ju betalat och då vill man ju att det ska komma fram...Helst!

Igår var jag i Stockholm..Träffade Johanna en tur och det är ju alltid lika roligt. Synd att det blev så kort. Irrade runt i tunnelbanor och blev lurad på 30 kronor. Jag var så sliten när jag kom hem på kvällen hehe.

Håller på med tvätt nr1, fyra maskiner...  ALLA kläder ska tvättas innan de ska packas ner..Tillochmed sofföverdraget..Har lite dåliga erfarenheter från det, inte dte lättaste att få på plats efter en tvätt kan jag säga! 

Imorgon har jag som tur är inget schemalagt i skolan. Vi ska fortsätta tvätta, packa och fixa..Är ju mycket mer att göra än vad jag trodde!



Vill få plats med lite plugg,men just nu finns det för lite tid..Hann iaf läsa på tåget igår. Och på söndag borde jag ju vara igång igen med det... Åker hem på fredag..Och dte är Köpingsyran,största festen på året i stan. Hoppas på en bra helg i öltältet=)

NU tvättstugan.


Hadeee...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback