Lådor..

När Vladimir kom hem från skolan så promenerade vi ner på stan för att köpa flyttlådor på Clas Ohlsson. Jaaja vi vet att man kan hämta gratis på Coop och Ica, men det är ju bananlådor med hål i.....Heter det coop nu förresten? Nej, de har väl kvar namnet Konsum också. På den gamla goda tiden på Ållestavägen hette det Servus=).

Känns skönt att ha lådorna iallafall, ett litet steg på vägen. Men flytten kommer nog inte innebära så mkt arbete iallafall (Hm,undrar om jag får ångra det där?). Sist hann jag ju fly till Spanien och överlämnade flytten helt till Vladimir. Det var ju skönt för mig iallafall..!


Vladimir gick till jobbet och jag gick på bussen med min flyttlåde-packning. Äntligen hade jag en anledning att åka hiss upp till 1a våningen haha.

Gjorde nyss pannkakor,jättegott var det!

Nu blir det tv.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm gott med pannkakor!

2008-05-14 @ 22:08:14
Postat av: marielle

haha vi har fortfarande kvar vårt kära servus hemma i åmål! trodde det inte fanns nån annanstans i sverige =P

2008-05-14 @ 23:16:23
Postat av: marielle

ja men eller hur =P nej, det är lilla konsum, jag ska jobba på stora konsum haha..jag tänkte faktiskt skippa faddermiddagen, ställer till det för pluggandet. hade vi gått 8-10 hade jag kanske kommit dock. skulle man skriva och säga om man inte kom också, eller var det bara om man skulle komma?

2008-05-15 @ 17:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback