Jordgubbar!




På vägen hem från skolan stannade jag på Konsum för att handla ngt att göra till lunch. Vid grönsaks- och fruktdisken hittade jag jordisar. Ett halvt kilo spanska jordgubbar fick åka med i korgen också. Och ner i magen. Kändes väldigt somrigt att sitta på balkogen i värmen OCH äta jordgubbar. Förut var jag lite allergisk,men tror att det har växt bort.

Idag har jag läst en massa också. Lite svårt på balkongen när det blåser,men vad gör man inte för solen. Haha...Har hunnit med att plugga inomhus också,så lite mer kunskap har jag allt fått.

Imorgon väntar lektion och sedan är det helg. Det är konstigt så fort veckorna går..Och månaderna..Och åren..Man blir ju deppig!! Men samtidigt går jag och längtar till fredagen i veckorna. Det är ju livsfarligt. Vipps så har flera år passerat ju. Tror jag ska börja vara nöjd på måndagen med att det är just måndag.

Nu börjar tvkvällen :)

Kommentarer
Postat av: Marielle

är det det? jag har aldrig vart så annars. brukar bara vara kli i näsan så jag dör ungefär. men nu har jag ju skaffat tabletter. denna veckan. och kli i näset i borta. hmm..men tack ändå! :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback