Igen..

http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2631261

Tävla där!!

Den är ju bara så snygg..Men nu ska jag sluta=)





Annars har dagen varit bra. Skulle dela ut LIUflyers imorse men vi hittade inga,så vi gled runt i tröjorna hela dagen istället och fick kanskelite marknadsföring på det viset iallafall:). Började skriva på PM:et. När jag kom hem så började jag tvätta med en gång. Är trött på tvättstugor!!! Jag längtar tills jag får ha min egen tvättmaskin=).

Börjar klockan åtta med lektion. Jag gillar att börja tidigt..Speciellt nu mot vår/sommar,inte så jobbigt att gå upp då. Nu kommer jag säkert vara dötrött imorn bara för det.. På lunchen ska jag och Emilie gå på SEB:s lunchföreläsning, ska bli roligt!

2 veckor kvar i Linköping..Bara två veckor. Sen går flyttlasset mot Köping och vidare mot Barcelona i höst. Det kommer att bli så spännande,men är nervig på samma gång..

Nu ska jag kolla på tv.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback