Hett..

Började dagen med redovisning och opposition. Fortsatte med lunch i Kårallen och sen en kulglass nere på Jalla.

Efter glassen var det dags för bankning och budgetuppföljning. En faktura har försvunnit så vi gjorde bara bankningen.. Halv tre kom jag på att banken stänger tre..Och jag har ingen cykel, vadå panik. Slängde mig på bussen och ryckte i dörren på SEB två minuter i tre. Vilken tur :).

Passade även på att kolla in Gina.. Där fanns de grejer. Hittade en bikini till sommaren och en persiko/rosa body. Fanns verkligen mycket och jag hade nog kunnat köpa flera påsar om jag bara hade en trissvinst i fickan.

Promenerade hem vid halv fem. Döhungring. Orkar inte börja göra lax..Slänger i mig START och mjölk. Har kommit på att det passar bättre med mjölk än med yogurt...:)

Ska gå till vår kära ugn. Ska gå på den med stålull efter tips från mina kompisar. Borde ju ge med sig tycker man!


Imorgon ska vi upp i soluppgången(okey kanske inte...) för att bära ut alla lådor/väskor/påsar i korridoren och sätta igång putsandet. Kommer bli en riktigt tråkig dag men måste man så. Skulle må bättre om jag kunde hyra någon städfirma som fixade rent här. Men okey,det kanske inte så SÅ jobbigt.. Men det är SÅ tråkigt..

På kvällen kommer papsen med flaket och vi styr mot Köping. Yran kommer att vara i full gång utanför vår grind där hemma..Tror dock jag skippar på fredagen och går ut lördagen bara..Men vi får se.. Pådrag är det iallafall under årets happening i köping...

See uuu.


UGNEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback