Glaaad :)

Har fått jobb!

I måndags var jag på intervju på TelenorXpress i Stockholm. Det gick bra och dem ringde idag och sa att jag hade fått jobbet. Känns väldigt skönt att äntligen veta vad jag ska göra i sommar och slippa gå och oroa mig! Ska på säljutbildning första veckan på lovet..:) Nu måste du lära mig några heta trix johanna=)

Imorse gick vi upp rätt tidigt, tvättade fönster så att de blev skinande rena. Nästan så man inte ser glaset hehe... Fortsatte med tvätt. Sofföverdraget och alla såna där jobbiga och stora saker. Nu har jag bara en maskin kvar..

Pluggar mitt i allt.. Går helt okey,men fastnar lite för ofta.. Har ngra dagar på mig iallafall.


Måste försöka bli av med det mesta i kylen/frysen inna flytten. Gjorde en god kyckling/pasta/sallad till lunch. Räcker lätt två dagar, maffigaste jag sett =)Fick inte ens plats i kastrullen,de ni.




Imorgon har vi redovisning och opposition på vårat arbete. Efter det blir det de sista fixet i LIUtröjan, bankning och budgetuppföljning ska göras med Fanny. Sedan ska jag snabbt hem för att ....Ja gissa....STÄDA...Det sista!

Det var det..
Nu blir det plugg!

Puss
Nu ska jag gå till mina böcker..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du att min nya chihuahua ska heta?
Kom och rösta här:
http://girlsofgbg.blogspot.com/

Din röst är viktig

2008-05-28 @ 13:26:52
Postat av: Mamma

Jag sa ju att det skulle fixa sig med jobb. Grattis!

2008-05-28 @ 20:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback