Bortglömd..

Blogg. Ja,det har helt enkelt inte hänt ngt speciellt. Förut skrev jag iofs när det inte hade hänt ngt iallafall. Och det ska jag fortsätta med. Om sanningen ska fram så rensade vi den där fliken man skriver i internetadresser i, och blogg.se försvann..Och blev på så vis lite bortglömd. Det var helt enkelt för jobbigt att skriva in hela adressen ha ha..

Gick i skolan från 8 till 10 idag. Är en jätteskön tid faktiskt. Speciellt på våren. På vintern är det inte lika uppskattat,kolsvart i rummet när man vaknar och kallt är det också, inte konstigt att man vill ligga kvar. Men nu går det bra faktikst. Skönt att sluta klockan 10 iallafall,hela dagen är ju kvar då.

Efter skolan har jag pluggat, läst i Internacional economics och jobbat med ngra uppgifter.

I eftermiddags var alla som ska iväg på utlandsåret inbjudna till Ambassadörsdagarna. Var mest som en repetition på allt jag redan hört, men det avslutades med tårta och dricka,inte fel.

Okey, nu är jag back on track!=)

Kommentarer
Postat av: Marielle

haha härligt! :) ja jag kände att det piggade upp lite med bilder man kunde relatera till på nåt sätt =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback