Äntligen..

Gossipgirl börjar sändas i Sverige igen ikväll,woho!! Bästa serien någonsin. Tre Kronor och Rederiet var i och för sig grymt bra på sin tid också:). Har tyvärr redan sett avsnittet som sänds ikväll,kunde inte hålla mig..Men alltid mysigare att kolla i soffan=)

Varit i skolan.. Var på lunchföreläsning med SEBs chefsekonom. Han verkade ha massa bollar i luften och ett riktigt tufft jobb.

Har varit på Konsum och köpt lite godis och frukt. GRANNY SMITH har gjort comeback på Konsum! Jag som har beklagat mig i skolan, senast idag. Blev så nöjd när jag såg dem glänsa i hyllan hehe. Banan, apelsin och päron blev det också. Jag ska göra en god fruktsallad tänkte jag..Mums...

Nu ska jag däremot plugga!


Kommentarer
Postat av: marielle

haha jag som trodde att det var tråkigt för folk att läsa så jag tänkte bespara eventuella läsare idag =P för nu ska jag kolla kurser för valencia! kram

2008-05-20 @ 18:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback