Walking..

Jag och Vladimir har gått som aldrig förr idag..Först en promme till gymmet för att där fortsätta på löpbandet..Verkligen skönt förutom för mitt skavsår. AJ. Promenaden hem var ingen fröjd kan jag säga.puuuh.

Idag har jag funderat en massa på vad jag ska skriva om i min hemtenta och läst i kompendiet. Ska förhoppningsvis komma igång och skriva imorgon.

Annars har helgen varit bra. Hälsade på hos emilie i fredags där dom partade lite.Fick kladdkaka och gick hemmåt efter någon timma igen.

Gårdagskvällen bestod av en massa zappande. Kollade såklart på Fearfactor men ville gärna se Charlotte Perellis låt i melodifestivalen. Var bra tycker jag! Myste med daimglass och choklad gjorde vi också. Har kommit på att vi alltid myser MED ngt..Det blir ju inte samma sak utan liksom.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback