Vinter?

Dagen idag kändes så otroligt lång. Hade redovisningar från tio till tre,med en luch iofs. När jag sitter där och lyssnar kommer jag hela tiden på mig själv med att vara nån helt annanstans. De tre första var jag rätt pigg,men sen ? Jaja. Gick bra och skönt att ja det gjort också.:)

Imorse stod jag redo i en kortärmad rosa blus och blom-armband. Vladimir sa att det snöar ute. Jag var helt säker på att han skämtade,gick och tittade ut och mycket riktigt....Visst var det snö...

Och på vägen hem var det ännu värre. Tror ni att jag hade valt snowboots dagen till ära eller? NÄÄÄ, såklart har jag decimeter-klackarna. Smart drag.. Det vara bara att börja trippa hemåt, halkandes i vartannat steg. För att cykla var dte inte tal om..Ni som har sett och hört min cykel vet..Efter halva vägen ser jag att jag går omkring med väskan öppen....Alla papper blöta..Ännu mer smart..


Nu kan det väl bara bli bättre?!

Tänkte tvätta idag eller ikväll..Ska kolla om det är ledigt.

Vill inte ha vinter! Trodde att våren var på väg. burrrrr.

Kram


Kommentarer
Postat av: Marielle

hahaha, stackars sara... :)

Postat av: Marielle

ja men eller hur, svinkallt är det og! =I ja det är skräp med knäna, men jag är iaf med på pumpen och går på gymmet. jag går från min lägenhet om cirkus tjugo minuter, tåget går 14.05. du skulle åka imorrn va? glad påsk på dig så ses vi nästa vecka igen! puss o kram

2008-03-19 @ 12:23:30
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback