Vår/sommar..

-katalogen från HM låg i brevlådan idag. Fanns mycket fint! Klickade in mig på hemsidan och beställde skor och shorts. Egentligen hade jag velat haft shortsen i alla färger, för jag vet hur användbart det är på sommaren. Men då jag är osäker på storleken var det inte värt att chansa på fler än ett par.. Det trista är att de inte kommer föränn vecka 15,lååångt kvar. Visserligen kommer jag inte kunna använda shorts innan juli men det är ju kul att prova.......!




Solen skiner.....Man kan inte annat än att vara glad...Men det finns alltid en massa annat som ska göras. Skönast vore egentligen att bara gå omkring på stan i solen hela eftermiddagen. Men NEJ NEJ. Nu ska hemtentan börja skrivas. Hur konstigt det än låter så är jag faktikst laddad.=) Kanske kallas solenergi.

Tvättar för fullt. Tre maskiner klara..Och en fjärde på väg.. Ni kan ju tänka er berget av tvätt.

Puss

Kommentarer
Postat av: cajsa

här har det varit snöstorm, hej å hå säger jag bara :) eller ja, inte här. i lund. lund och trelleborg är inte samma sak :) vi har palmer, dvs. här snöar det inte.

2008-03-03 @ 18:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback