På jakt..

efter jeans ute i köpcentret i tornby igår. Ingenting passar eller är snyggt. För några år sedan fanns det en massa snygga men nu tycker jag bara att allt ser konstigt ut. Kan vara hur snygga som helst,men så vänder man på dem och hittar någon konstig broderad gitarr på bakfickan eller nåt.

Hittade däremot snygga skor. Men fanns inte i mi storlek..Ska nog kolla i stan..

På kvällen gjorde Vladimir köttfärs-crepes åt oss. Blev hur gott som helst :).





Senare var jag lite sugen på att följa med Marielle och Sara till Flamman,men då jag varken hade hunnit till systemet eller hade nån cykel blev det inte så. Tog en myskväll med mig själv i soffan med massa gott och filmen Hur man blir av med en kille på 10 dagar. Rolig film tycker jag.=)

Nu skickade jag nyss in min hemtenta. Blir alltid lika nojjig när något ska mailas in. Tänk om filen jag bifogade inte kmr med liksom? NEE,det är bättre att lämna in papper.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback