Lördag..

Godmorgon!!

Inte lika soligt idag som det har varit nu i ngra dagar,men att det är lördag är ju bra nog.

Vladimir är hemma igen, skönt med lite ljud i lägenheten=) Han är och skriver tenta för tillfället.. Så nu är det ganska tyst igen. Har ju sagt att jag vill bo själv i Spanien, men börjar bli lite tveksam till det. Jag kommer vara dö-rädd och inte våga röra mig efter klockan tio..Skrämmer upp mig själv med massa konstiga saker när jag är ensam. I torsdags kunde jag inte ens se klart på Efterlyst haha...

Pratade nyss med min farmor som ligger i Uppsala med ett brutet ben. Jag tycker så synd om henne..Men hon säger att hon har det bra och att alla är väldigt snälla och tur är väl det:).

Idag vet jag inte vad som händer. Ska kolla igenom ett arbete som vi ska opponera på och skriva ner ngra punkter..Ikväll blir det iallafall middag ute med Vladimir.Dels för att han har gjort tenta och dels för att han åker iväg en hel vecka om ngra dagar...Mysigt och gott ska det bli:).



puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min Sassa!
Här är det ganska soligt men kallt i luften. Vi har varit och tittat på fotboll, där vi fick se Munktorp slå Kff:s juniorer. Det var länge sen Eric fick känna på hur det känns, att vinna över dem alltså. Snällt av dig att ringa farmor, det värmde säkert. Ja du kanske ska börja tänka i lite andra banor vad gäller din Barcelonavistelse, dela boende med någon är nog inte så dumt. Var det inte en tjej till från Linköping som skulle dit?
Nu ska jag fixa lite lunch åt en hungrig Eric. Hoppas er middag blir bra ikväll! Kramar//Mamma

2008-03-29 @ 13:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback