Ihärdig bloggare..

Har länge funderat på hur alla mina favoritbloggare orkar? Det är minst fyra uppdateringar om dagen och en massa fina bilder. Lite impad är jag.

Själv får jag se mig som en amatör,men det går ju det också.

Gör omelett med tomater och potatis..Gott ska det bli. Dåligt med delikatesser på konsum. Ett paket varma koppen fick följa med hem också..

Lite tråkigt här hemma utan Vladimir, men jag klarar mig, han kommer ju hem imornkväll igen. Då ska vi gå ut och äta och fira att hans tenta är gjord?..(måste man ha ngn anledning?) och att han kmr hem till mig (efter en och en halv dag) haha.....

Skolan idag igen såklart. Marisol bjöd på delicatoboll och kaffe i cesam,gott:). Stannade kvar med Claris och tränad på trix med näsan och skrev arbete..=)


Ikväll blir det tv..Nu lite middag..

Kram

Kommentarer
Postat av: clara

Nästrixen får bli en väl bevarad hemlighet ;-)

2008-03-27 @ 20:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback