Hemskt..

"Ytterligare ett mord i Västmanland...."  Tittade på Efterlyst som började på det viset igår. Det som hänt i Arboga är så himla hemskt så att jag knappt kan förstå det. Och så nu ett till..Lika hemskt det. På något sätt blir det så påtagligt när det händer på små ställen man känner till.. Arboga..Och Surahammar.. Kan inte förstå hur det kan slå så mycket slint i huvudet på en människa som gör något sådant. Det är verkligen tragiskt.



Idag har jag varit i Tornby och storhandlat. STORhandlat. Hade en vagn och lassade på allt som saknas här hemma. Och det rymms ganska mycket i en vagn.. Det märkte jag först när jag skulle lägga upp allt i kassan.OJ. Toig fyra påsar. Tror ni det räckte? NÄ. Fick be om två till för att få i allt. SEX stycken påsar och jag skulle ta oss ut till bussen som går en bit därifrån. Visste verkligen inte hur jag skulle få med mig allt, fyra påsar hade gått,men inte sex. Frågade om jag fick ta med mig vagnen, men NÄ sa en bitter dam. Då trädde min räddare i nöden fram, en liten kille som jobbade med nån transport till Ica. Han bar hälften av mina påsar till bussen,tur att det finns ngra snälla människor kvar=) Plötsligt blev även jag ganska snäll, hjälpe en tjej på bussen med barnvagnen,nöjd.


Har sagt att jag ska träna flera ggr i rad nu.Men har jag gjort det?NÄ. Därför säger jag inget idag.....


Nu ska jag kolla posten och slänga lite sopor..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback