Helloo..

Det blev ingen utgång igår. Fram mot eftermiddagen började min pepp sakta försvinna hehe.. Var inte så många sugna så vi bestämde oss för att ta det en annan gång istället.:) Eftersom jag inte har kollat på melodifestivalen alls i år så hade jag Fearfactor-night med mig själv här i soffan, ingen som var beredd att skippa finalen för att se fears dubbelavsnitt med mighehe=). Fear is a factor for me, helt klart. Jag skulle aldrig klara av ät-stunten.

Idag måste jag plugga lite.. Läsa i kompendiet inför veckan och borde också göra lite grammatik. Inte varit så aktiv med grammatiken alls utan mer tänkt att det löser sig..Kanske dags att ta tag i dte lite iallafall..Skyller på att jag inte har ngra stenciler med övningar än,får kopiera imorn, Marielle tar du med dig?:)

Ska även träna på redovisningen som vi har imorgon.

Ikväll kommer Vladimir,ska bli mycket roligt!! Han blir saknad väldigt fort.

Inte långt kvar tills jag ska hem.. Onsdagkväll eller torsdag...Eller fredag...Ska bli skönt:)

Nu börjar Nyhetsmorgon=)

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

jag ska allt försöka ta med mig allt material imorrn så det är bara att komma till mig :) synd att det inte blev nån utgång, fast då kanske jag kan va med å andra sidan när det väl blir. var megaseg igår, sara kom hit så kollade vi melodifestivalen och lite film. vi ses imorrn! puss o kram

Postat av: Johanna

åk hem onsdag lr torsdag så vi hinner ses jag åker nog på lördag:)

2008-03-17 @ 20:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback