Glad påsk..

Kom hem till Köping igår. På kvällen var det påskmiddag med lite släkt och innan dess hann jag äta en glass på Mcdonalds med Johanna.:).

Idag har jag och mamma varit iväg till Eskilstuna på lite shopping. Hittade en väska och ett par snygga skor:). Gick och velade fram och tillbaka angående ett par jeans med hög midja, var grymt snygga på,men vet inte om jag är redo..Kanske om en månad lr två he he..

Hälsade på Lena och katterna på vägen hem också.:).

Ikväll blir det fesssst. Är halvsugen på hantan då min bror påminde mig om att de yngsta som kommer in är födda 90....Gammal man börjar bli..Är dte inte 21 någonstans?! Är ju roligast att vara yngst. Tänk va alla måste tyckt att man var liten på Hantan vid debutbesöken hahaha..Själv tyckte jag nog att jag var ganska stor. Blir iaf kul att träffa lite folk och vem vet, hantis kan ju överaska!

Nu ska jag gå till mitt påskägg !

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback