Fredag..

Har inte haft några lektioner denna vecka men Clara och jag har jobbat på rätt bra med spanskaarbetet. Så att det är fredag idag känns skönt. :)

Vladimir åker hem idag,lite trist tycker jag. Men kanske lika bra att börja vänja mig nu inför utlandsåret.....

Idag ska jag ner till skomakaren en sväng. Men tänker bara lämna in skorna om jag får tillbaka dem under morgondagen..Vill ha klackar imorn kväll..Just nu har jag spikar.

Ikväll ska jag bara mysa framför tvn och köpa en massa godsaker.

Imorgon är det lördag och då blir det party. Vart vet vi inte än men jag är lite sugen på stan,är typ aldrig ute där längre...Typ Platå..::)Eller kanske Flamman,går alltid hem :).

NUUU ska jag bädda sängen. Gillar inte obäddat,blir trött av det.

kramis



Kommentarer
Postat av: Marielle

hehe naaa vet inte det, kommer förhoppningsvis sova ett bra tag och sen ska jag till tandläkaren kvart över två :( men som sagt, får se, vore ju skoj! inte ofta man är ute med er ju..(får bli skärpning på det planet tycker jag!) jo det har gått bra, vi har börjat skriva på arbetet idag men vi var så sega så vi orkade inte mkt alls. det tills måndag är kalrt men inte inskickat än, skulle det skickas idag?? :I
och tack tack, himla skönt ja! puss o kram

Postat av: Marielle

aa ok, va bra, så vi inte missat nåt :) ja det är ju perfekt, och det är ju synd jag jobbar ja..men visst jag ska säga till henne! och det vore ju jättesnällt om du ville köpa åt mig isf, men jag hör av mig isf! har du inte hört nåt så sover jag och har bestämt mig för att inte hänga med men glömt skriva till dig och säga det haha..kram kram

2008-03-14 @ 15:28:58
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback