Fåglarna hade nog kul..

Jag och Eric skulle åka till donken för att köpa något gott. Väl framme vid bilen möttes vi av en mindre kul syn...Fågelbajs på hela framdelen,och då menar jag verkligen hela. Har aldrig sett så mycket på ett och samma ställe. Uschhh. Vågade inte åka driven så tog oss till ett mindre befolkat OK/Q8. Nu är bilen iallafakll tvättad,och förhoppningsvis inte parkerad under trädet.

Kul kväll igår! Började hemma hos Karin med ett enormt påskägg och vin=). Vidare till hantis som bjöd på liveband, var bra! Dansade och skuttade så vi var helt slut vid två-tiden, då var det skönt att vandra hem mina trettio meter för att sova kan jag säga.

Min mail är helt död, händer ingenting. Inte ens reklam!

Snart kommer lite gäster och äter här.. Ska bli gott med mat, hungrig (fick ju aldrig vårt kära donken....).

Imorn åker jag till Linköping. Känns sådär. Är ju så skönt att vara hemma,men samtidigt saknar jag Vladimir såklart.:) Nu har jag fått ett litet lov från plugget, har varit skönt.


Mat nu.! Hejdå


Kommentarer
Postat av: Eric

Har hittat en utbildning som verkar vara trevligt: http://www.liu.se/utbildning/program/F7KKU

2008-03-25 @ 00:26:47
Postat av: Eric

Har hittat en utbildning som verkar vara trevligt: http://www.liu.se/utbildning/program/F7KKU

2008-03-25 @ 00:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback