Efterrätter..

Sålde Liutröjan i förmiddags med Claris. Fick se de nya färgerna på tröjorna och fick mig en favo=). Efteråt åkte jag ner på stan en sväng. På hemvägen kunde jag inte motstå att titta in på Hemköp. Stod och stirrade länge i glassdisken och på frödinges kladdkaka, men bestämde mig endå för att inte lasta ner allt i vagnen. Det finns nåt som heter helg Sara.. Fick helt enkelt nöja mig med en marabou. Och när jag tänker efter så var det nog lika bra, glassen hade ju lätt smält på vägen hem. Men kladdkakan då.....



Sedan jag kom hem i eftermiddags har skrivande av hemtenta stått på schemat.

Har hunnit med att oroa mig för sommarjobb också. Dels för att Marielle har sökt 17 stycken (och jag typ två??!) och för att Vladimir lånade en asbra CV-bok idag (och mitt CV matchar ingen av modellerna + att jag har skrivit univesiritet istället för universitet i de som jag lämnat in. + att jag har glömt skriva under och skriva datum = MEN BRAAA.) Annars får jag väl glassa på malmön hela sommaren helt ensam. Värre om det regnar hela sommaren, en favorit i repris som jag o Johanna redan upplevt då vi skulle ha en långt och soligt lov...=)

Tycker att Emelie Larsson i Köping/Munktorp ska skaffa sig en blogg nu!!! Ser att du e här och kommenterar men jag har ju ingenstans att svara, så nu är det dags!


Ska hoppa in i duschen nu. Sedan laga chiliconcarne och titta på Gossipgirl och Gynning..Och kanske lite klass 9A också.:)


Kommentarer
Postat av: Marielle

hahaha, univesir-vad-du-nu-skrev var kul :)
sen måste jag trycka ner dig lite till genom att säga att jag kom på att jag sökt 18 arbeten. mamma mal om att jag ska söka mer. jag ooorkaaaar iiiiinteeeee. blä. du har gjort mer på hemtentan. jag har inte kommit igång än. se det så istället :) ses imorrn! kram

Postat av: paulina

den kladdkakan är världsbäst!

2008-03-06 @ 07:22:14
URL: http://paulinawallentin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback