DU är inte på riktigt!

En kommentar som ständigt far mellan väggarna här hemma. Jag har kommit på att jag kan vara så himla sjuk ibland och Vladimir är inte så dålig han heller. Nu när jag sitter här och tänker så kan jag nästan skratta ihjäl mig. Jag har så himla roligt med honom. Har kommit i en fas då jag inte vill gå upp på morgonen, konstigt för att vara mej. Ni kan ju förstå att mannen i huset är NÖJD när han får vara den duktiga som går upp lite tidigare för en gångs skull. Ändring måste med andra ord ske...Snarast!!

Har suttit hela dagen i skolan med Clara..Vi kom igång rätt bra idag med arbetet :). Kul när det flyter på faktikst. Gillar inte att sitta och skriva på ett arbete de sista dagarna om det går segt..Usch vad trött man kan vara på det då. Är liite trött på spanska faktikst..Alldeles för lång kurs..Och för många små-läxor..Jag vill läsa ekonomi NU! Börjar Internationell ekonomi i slutet av april, kul!

Tog foto till liy-flyerserna. Vad har jag gett mig in på? Kommer se mitt stela leende på bild hela våren ha ha ha..


ÅHHH vad gärna jag vill ha den här bikinin i sommar....Verkar inte vara ensam om det då jag har sett dne i ngra andra bloggar också. Den är verkligen så himla snygg och är från nelly.se.

Klicka här för en större bild på Pin Up Star Bandeau







Ikväll blir det Gossip girl såklart. Kan dock bli lite tomt utan Gynning... Men jag klarar nog mig bra med House också :).


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback