Datorn..

Jobbat i skolan framför datorn hela dagen. Vid fyratiden var ögonen bra trötta och vi cyklade hemmåt igen.! Väl hemma så sätter jag mig frmför datorn igen,måste ju nöjes-surfa lite också :).

Håller på att göra pannkaka..I ugnen. Inte med fläsk..Har aldrig smakat det, tror inte att jag skulle gilla det. Tror jag iofs om mycket men ja..

Undrar vart Vladimir är. Inte fått tag på honom på hela dagen, konstigt.

Party ovanför oss tror jag. Hög musik och skrikande människor kan inte betyda annat. Förra helgen hände en lite olycka på vallavägen. Hela söndagen och måndagen tyckte vi att det luktade väldigt konstigt i trapphuset. PARMESAN var jag helt säker på att det var och började hata parmesanost ännu mer än vad jag gjorde tidigare. Lukten försvann liksom aldrig,konstigt tyckte vi. Igår satt det lappar överallt med texten: "DU som har spytt eller haft fest där någon har spytt på våning 4a, dags att torka upp......etc" . UUUSCH,så himla äckligt. Tur att vi bor på våning tre och gick och trodde att det var parmesanost.

Nu ska jag sluta upp med denna surfing..Ska väl byta till tvn nu..Eller nä. Får bli lite senare. Nu ska jag kolla till pannkakan..Och ringa mitt 75e samtal till min älskling..


Un beso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback