Basic element..

Lätt bäst genom tiderna. Tänk bara knattedisko så har ni känslan där!

Blie lika nöjd varje gång min telefon ringer med denna flashiga signal..Knappt så ja vill svara. Det är ju PROMISE MAN liksom.

"I keep cool well I know
I know I found the promise man
Yeaheheh
And I dance here with you
Cause I don't want no other friend
Yeaheheh "

"The ride" är inte dålig den heller.






Det var Eurodance-party på ngt ställe i stan i helgen. Det hade ju varit något.....!



Nej nu ska ja lyssna óch skriva vidare...


Kommentarer
Postat av: MiCas

Japp dom är bra :D

Postat av: ägare av minblogg

Trevlig att se dig här! Jag är ny här så skulle vara riktigt tacksam om jag fick ett riktigt bussigt välkomnande. hehe.

MVH ägaren till minbloggpointernet.

2008-03-05 @ 23:52:55
URL: http://minegnabloggpointernet.blogg.se/
Postat av: Mamma

Har för mig att Pandora spelades flitigt hemma....

2008-03-06 @ 19:03:48
Postat av: Marielle

nej hon var lika oeffektiv som möjligt. gick igenom lite konjunktiv dock. och sen så sprang hon iväg direkt efter lektionen (som faktiskt slutade i tid denna gången!) för hon skulle nånstans så vi hann inte ta lappar åt er =I när hon delade ut dom till oss fik vi ingen syl i vädret så då kunde vi inte heller ta extra. dumma. men ni kan ju kopiera våra om ni vill om ni inte får tag på dom på annat sätt! kram!

2008-03-06 @ 20:31:52
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback