Sommarlov!

Tog tåget till Linkan och var framme runt åtta igår. Jag och Vladimir käkade våran favvo -MAX. Var supergott..Köpte lite frukost och tentamatsäck. Åkte till vandrarhemmet och somnade på stört. vaknade runt sex imorse helt klarvaken. Kan aldrig sova när det vankas tenta..Tror bara jag vilade hela natten?Hm.Halvsover liksom. Tänkte på AA-DD-kurvor och obligationers avkastning.

Gick upp vid halv sju, fixade lite och gick sen över gräsmattan till skolan haha. Åtta till ett tentor är sjukt långa, därför laddar jag alltid med en sjuk matsäck (men Aida va nog värst denna gång med sina kakor hehe) som jag aldrig ens rör. Är så koncentrerad,men endå är det skönt att se godiset och drickan stå där. Om inte annat så är det ju gott att äta det efteråt=)

Vid tolv fick det vara nog,kände att jag ville komma iväg hemmåt. Vladimir hade också skrivit klart så vi packade in oss i en stekhet bil mot Köping. Två timmar senare var vi framme lagom till min lillebrors studentmottagning. Slängde mej in i duschen,hettan hade gjort sitt, men sen var jag redo igen. Gäster, mat och tårtor. Mums..

Stort grattis till min Eric!! Minns det som igår när vi satt på de röda stolarna,åt russin och tittade på tecknat:)..

Nu är jag dötrött. Kanske Västerås ikväll? Var sugen, men nu känner jag bara för att sova och glo på tv.. Jaja,vi får se.

Det är helt sjukt hur mkt jag har längtat efter torsdagen den 5e efter klockan ett. Var bra trött på plugget och internationella ekonomiboken här i slutet.. Nu ska jag vila.. Om tio dagar blir det Italien med släkten och sedan börjar jag jobba.

I feel good.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback